Қазақша
Русский
English
ТҰРАҚТЫ ДАМУҒА БІРГЕ
Басты бет
Құжаттар
Нормативтік құжаттар
Есептер
Қосымша материалдар
Бізбен байланысыңыз
Пайдалы сілтемелер
Зерттеу жұмыстары
Green campus
Қоршаған орта және инфрақұрылым (SI)
Жоспарлау, жүзеге асыру, бақылау және бағалау
Энергия және климаттың өзгеруі (EC)
Климаттың өзгеруімен күресу және парниктік газдар шығарындыларын азайту жөніндегі бағдарлама
Энергия үнемдеу саясаты
Жоспарлау, жүзеге асыру, бақылау және бағалау
Қалдықтар (WS)
Университеттік қалдықтарға арналған 3R бағдарламасы (Reduce, Reuse, Recycling)
Қағаз бен пластикті қолдануды азайту бағдарламасы
Органикалық қалдықтарды қайта өңдеу
Бейорганикалық қалдықтарды қайта өңдеу
Уытты қалдықтарды қайта өңдеу
Жоспарлау, жүзеге асыру, бақылау және бағалау
Су (WR)
Суды үнемдеуге және ұқыпты пайдалануға арналған бағдарлама
Жоспарлау, жүзеге асыру, бақылау және бағалау
Транспорт (TR)
Климаттың өзгеруімен күресу және парниктік газдар шығарындыларын азайту жөніндегі бағдарлама
Жоспарлау, жүзеге асыру, бақылау және бағалау
Білім және зерттеулер (ED)
Стартаптар
ТДМ бойынша білім беру бағдарламалары
Жоспарлау, жүзеге асыру, бақылау және бағалау
☰
Басты бет
Педагогика және психология 43 №2 (2020)
АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР...
БАЛАЛАРДЫ ГАДЖЕТТЕРДЕН АЛШАҚТАТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ...
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН...
Интернет-педагогиканың даму шекарасы
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
ҚАЗАҚ КҮРЕСІ НЕГІЗІНДЕ КҮРЕС ТҮРЛЕРІН САБАҚТАРДА ҮЙРЕТУДІҢ...
МЕКТЕПТЕГІ ДИДАКТИКАЛЫҚ ҮДЕРІСТІҢ САПАСЫН БАСҚАРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ...
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған «Денсаулық» модулі
ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ ТҰЛҒАСЫНЫҢ ТЕРГЕУ ӘРЕКЕТТЕРІН ЖҮРГІЗУДЕГІ РӨЛІ
Жасөспірімдердің өзін-өзі растауының психологиялық ерекшеліктері
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде өнер туындылары сабағында мектеп...